Billy Joel laat in onderstaande video zien hoe merken zouden moeten reageren op klanten die willen interacteren. De video laat een concert zien waarin een jongen vraagt of hij samen met Billy Joel zijn favoriete nummer mag spelen. Billy Joel laat de jongen achter de piano plaatsnemen op het podium en speelt een prachtig stuk samen met hem. Gevolg, er worden lyrische filmpjes op youtube gezet die Billy Joel als “merk” positief benadrukken. Billy Joel maakt met zijn actie gratis reclame voor zijn merk.

Merken schrikken vaak van klanten die iets te delen hebben. Mensen hebben behoefte om te zich te laten horen, ze willen meepraten, hun feedback geven of ideeën spuien. Dit filmpje laat zien hoe je als merk goed reageert. Omarm de mensen die willen meedoen, bijvoorbeeld op social media, u krijgt gegarandeerd goede response en eventueel gratis reclame voor uw merk. Een merk heeft als taak klanten en potentiële klanten ten alle tijden te servicen. De consument bepaalt nu wanneer het in contact komt met uw merk, het is niet meer andersom. Good Luck..