Read my blogs and columns!

Petweetie! Teken de petitie door een simpele RT!

petweetie-futured-1

Op prinsjesdag is de definitieve beslissing gevallen. We gaan 37 JSF’s kopen! In tijden van bezuinigingen is dit absoluut niet wenselijk. Het volk kan in opstand komen en een petitie tekenen. Maar om nu altijd over je gegevens achter te laten? Waarom niet je Twitter account gebruiken en de petitie tekenen door een simpele RT!?

Dit twitter account is te gebruiken voor alle onderwerpen. Wilt u een onderwerp aan de kaak stellen? Dat kan! Neem Contact op met mij.

Burgerinitiatief: Help mee! Red Team Vacansoleil!

volg-ons

Samen met Douwe de Vries ben ik een initiatief gestart om de Vacansoleil-DCM Wielerploeg, van onder andere Johnny Hoogerland, te redden! Zij hebben geen sponsor meer na dit seizoen en wij willen met het Nederlandse volk een shoutout doen voor deze mooie ploeg.

Het doel is om 1 miljoen euro op te halen binnen 30 dagen. Doe een toezegging op en Help Mee! Word sponsor! www.redteamvacansoleil.nl/

Bedankt voor de hulp!

———
Persbericht

Help mee! Red Team Vacansoleil

Het burgerinitiatief Red Team Vacansoleil, gaat door middel van crowdfunding, de Nederlandse wielerploeg Vacansoleil-DCM redden. De Vacansoleil-DCM ploeg met bekende renners als Johnny Hoogerland en kersverse Nederlands kampioen tijdrijden Lieuwe Westra, heeft na dit seizoen namelijk geen hoofdsponsor meer. Wij willen deze mooie ploeg met onze Red Team Vacansoleil-actie redden. Op www.redteamvacansoleil.nl/ kan het Nederlandse volk een toezegging doen van een klein bedrag en daarmee sponsor worden van de Vacansoleil-DCM ploeg. Ons doel is om voor het einde van de Tour de France 1 miljoen euro te funden.

Natuurlijk is een bedrag van 1 miljoen euro niet genoeg om een ProTour ploeg een jaar lang te sponsoren. Daarom hebben we de hulp nodig van iedereen die deze actie een warm hart toe draagt. Wij hopen, met de inzet van het volk, de Nederlandse bedrijven over de streep te trekken om ook sponsor te worden van team Vacansoleil-DCM. Laten we met z’n allen deze ploeg redden.

De reactie van Team Vacansoleil-DCM en teammanager Daan Luijkx op ons initiatief is positief,

“Het doet ons goed dat er fans zijn die net als ons geloven in de rol die de ploeg speelt en dat deze ploeg nog niet klaar is” Een noodkreet vanuit de burgers is zeer mooi, als team willen we nog geen noodkreet doen maar “de tijd begint te dringen”

Met deze actie zullen wij een enorme boost geven aan de Nederlandse wielersport. We weten allemaal dat het niet goed gaat met de wielersport en al helemaal niet met het Nederlandse wielrennen. Nederlandse sponsoren haken af, de Blanco-ploeg (voormalig Rabobank) gaat naar alle waarschijnlijkheid meer het internationale pad op en de grote successen blijven uit. Met deze grote Nederlandse crowdfunding-actie willen we een Nederlandse wielerploeg behouden. Wij zijn ervan overtuigd dat de jongens van de Vacansoleil-ploeg zich zo gesteund voelen door het Nederlandse volk, dat ze volgend seizoen met een overweldigend zelfvertrouwen over de weg vliegen en mooie resultaten zullen behalen! Wij Nederlanders kunnen weer met trots kijken naar onze jongens in de wielersport.

Ben je liefhebber van de wielersport en steun jij het Nederlandse wielrennen? Laten we samen uit het zadel komen en steun Daan Luijkx en zijn renners door sponsor te worden!

Help mee, word sponsor en Red Team Vacansoleil!

TV Advertising in 1 quote

“TV Advertising used to work like this: You sat on your sofa while creatives were paid to throw a bucket of shit in your face. Today you’re expected to sit on the bucket, fill it with your own shit, and tip it over your head while filming yourself on your mobile!”

Charlie Brooker, The Guardian

Bouw aan je merk, omarm de klanten die willen meedoen!

Billy Joel laat in onderstaande video zien hoe merken zouden moeten reageren op klanten die willen interacteren. De video laat een concert zien waarin een jongen vraagt of hij samen met Billy Joel zijn favoriete nummer mag spelen. Billy Joel laat de jongen achter de piano plaatsnemen op het podium en speelt een prachtig stuk samen met hem. Gevolg, er worden lyrische filmpjes op youtube gezet die Billy Joel als “merk” positief benadrukken. Billy Joel maakt met zijn actie gratis reclame voor zijn merk.

Merken schrikken vaak van klanten die iets te delen hebben. Mensen hebben behoefte om te zich te laten horen, ze willen meepraten, hun feedback geven of ideeën spuien. Dit filmpje laat zien hoe je als merk goed reageert. Omarm de mensen die willen meedoen, bijvoorbeeld op social media, u krijgt gegarandeerd goede response en eventueel gratis reclame voor uw merk. Een merk heeft als taak klanten en potentiële klanten ten alle tijden te servicen. De consument bepaalt nu wanneer het in contact komt met uw merk, het is niet meer andersom. Good Luck..

Primeur! Doping Vrij peloton

Het profpeloton moest gisteren in de 6e rit van de etappe koers Tirreno-Adriatico klimmetjes trotseren met soms een stijgingspercentage van 30%! Dat levert onderstaande schitterende foto’s op.

BFI2rdFCIAAW2Eb

9mtalh

BFF3pEqCMAAOSxM

BFG-LbECAAEp-fu

BFGq8N2CUAAuS5S

BFGYtDrCAAAOEK0

BFHJsyWCUAM0J5a

BFHwGgXCMAAcASG